Mormor

2014-11-17 - 16:35:21

Min mormor är den bästa mormor man någonsin kan ha, hela mitt liv har hon haft en stor betydelse så det finns inte ord till hur mycket hon betyder för mig. Hon är den starkaste människan som finns , så mycket min älskade mormor har fått gå igenom och hon slutar aldrig att kämpa. Om jag fick en enda önskan i världen skulle den gå till henne , göra henne till den friskaste människan på denna jord, hon förtjänar det absolut bästa. Hon är världens bästa mormor och världens bästa mamma till min mamma och moster , så mycket hon givit oss alla och kommer att ge. Älskade underbara mormor, jag älskar dig så otroligt mycket och de gör så ont att se dig må såhär. <3

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0