LYCKLIG

2013-09-17 - 11:41:17

Nu kan jag börja med och berätta något väldigt tråkigt.. jag har inte kommit med i GMU .. vet nu varför? jo pågrund av att jag har en allergi som kräver en viss tablett för att bli bättre... Den påverkar eller stör inte mig ett dugg i de läget.. ja menar ingen behöver trycka upp fisk eller räkor i ansiktet eller tvinga mig o äta nötter.. så det var mindre kul... hade verkligen sett framemot att få göra GMU och visa att faktiskt kan klara av det!! Så det var en besvikelse , det hade nog vart värre om jag verkligen vart säker på att jag kom in, nu trodde jag ju inte det .. så besvikelsen är inte lika stor. Men fortfarande RIKTIGT tråkigt... Men ajaj , jag försökte ju iaf..


NYHET!!!!
 
Nu till det roliga , jag ringde en i jönköping angående om en kanin ,

JAG HAR TINGAT EN KANINBEBIS!!!!!

Jag är så himla lycklig just nu så det finns inte, en lite bebis som jag får hämta nästa helg!! Det är en liten tjej också , har dock inte kommit på namn ännu! Den är iaf en teddyvädur och lejonhuvad dvärgvädur , så det är en lurvig sak. Är så himla glad så det finns inte!! MIN BEBIS ♥

jag är helt kääär bebisen!!! Det bästa av allt är att hon är en liten kanin , alltså hon kommer alltid va liten. Hennes mamma väger bara 1 kg så hon blir inte störreee. en bebis föralltid :D 
NU VILL JA BARA HÄMTA HEM HENNE!!!! :D:D
 
 Bild lånad från uppfödare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0