Inga måsten, inga krav Bara jag och mina val

2013-09-28 - 20:46:00

Jag bara måste dit för jag kan inte leva på nostalgi Ja, det har kostat tid men nu ser jag personer jag hoppas bli.Har levt ett låtsatsliv som jag känt att jag bara har krossats i, Men jag svär det är inte lätt att vara konstruktiv. När man har väntat förgäves på blomstertid. Är jagad av min verklighet, Skulle vilja speglas av någonting bättre så jag ger mig av.Snart så har jag lämnat staden , Där jag tog mitt första bloss, Där jag en gång bröt mot lagen, Där jag lärde mig att slåss. Snart har jag lämnat staden , Där jag bara ville bort, Där jag tog mig själv i kragen, För att lämna det för gott. Jag drar,Jag drar , Jag drar härifrån


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0