hjärtinfark

2013-09-24 - 12:15:08

Hej , igår skrev ju jag ett snabbt inlägg att milan gått bort.. Fick veta det igår av uppfödaren, hon hittade henne död i buren på morgonen. Milis var bara 6 veckor..och jag skulle få hämta hem henne på fredag.. men tyvärr så blir det inte så. Hon fick ungdjursförlamning (hjärtinfark).. hoppas hon slapp att lida och fick en snabb död. Nu är lilla milis i kanin himlen och skuttar föralltid på gröna ängar. Även att hon aldrig hann bli min på riktigt , känns det i hjärtat. Har längtat så fruktansvärt mycket efter min lilla milis. ♥ älskade lilla milis .♥
 
Uppfödaren hade tyvärr ingen mer kanin kvar men hon tipsade om henne kompis som också hade några leveransklara bebisar. Såå ännu en gång satte jag mig ner igårkväll och kollade igenom henne bilder , och även denna gång fastnade jag för en liten krabbat. En liten kille nu faktiskt, men bruna små öron och lite fläckig. Även denna ska va en mycket trevligt och mysig kanin, den ska komma fram först i buren och va jätte mysig. 
Eftersom jag har hade allt klart för milan får jag hämta hem denna lilla buskille imorgon. Åhh han ska få heta Melvin , ett litet M för minne av lilla milan med :) Sååå det blir nog också bra :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0