4 årsen.

2013-10-24 - 18:20:52

 
Igår var det 4 årsen min andra del av mig flög iväg till himlen , och jag vet att den delen kommer alltid att stanna där. Jag tror nog alla som har förlorat någon man älskar förstår att det var en väldigt jobbig tid och att den smärtan alltid kommer att blöda. Även att man ler , skrattar och mår bra finns det en del som aldrig kommer att bli bra , det kommer alltid att saknas en del och man aldrig blir riktigt hel igen.Trots att man skrattar och ler. Men man lär sig att leva med den smärtan även att det kan va jobbigt och gör ont. Man lär sig också saker från det. 

Nu vet och förstår jag att styrka inte är att aldrig falla , utan att resa sig upp efter varje fall , att sin kamp utvecklas efter svårigheter och beslut att inte ge upp är styrka ,att styrka växer fram ur våra svagheter ,
att man aldrig vet hur stark man är försen att vara stark är det enda val man har! 

När man tänker tillbaka tänker man på alla minnen , hur roligt , underbart och fantastiskt man hade det tillsammans och då är man glad att man har bilder att kolla tillbaka på. Att ögonen ibland fylls av tårar, att man är glad att man fick den tid man fick , även att man ville ha mer. Jag är tacksam för den tiden jag fick med min ängel, att vi skapade de som idag är minnen. Jag är också så otroligt lycklig som fick chansen att få träffa henne, som förändrade hela mitt liv till något så mycket bättre. 
 
 
 
TANKEVÄRT CITAT?!

Never go to sleep angry. Because you never know if you or the
person you're mad at will wake up the next morning. Always forgive
them.Because you never know if you'll talk to them again. Things
happens. Get over it. Always forgive.You may not forget. But it's better
than knowing you'll never say ''sorry'' or ''I love you'' again


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0