smärta

2013-06-04 - 23:37:28

ännu en gång förstör smärtan min dag! man börjar helt enkelt tappa hoppet till livet.. allt blir förstört. jag blir besviken på mig själv och samtidigt bygger jag upp ett stort hat till livet. Varför kan jag inte bara få slippa denna skit. med tiden har det bara blivit värre och jag vill ha svar på vad som är problemet i min mage. jag står inte ut att ha ont varje jävla dag, det förstör så jävla mkt och och denna gång för min älskade pojkvän och mig.. slutade med att jag ännu en gång var tvungen att åka... för att smärtan gav sig inte. jag skiter i vad jag har , jag vill bara få leva ett normalt liv utan kramp anfall i magen. så sjukt less på detta.. jag vill ju bara slippa ha ont...:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0