aj

2013-02-18 - 18:25:00

Haft annat för mig och därav anledningen till att jag inte har bloggat. Kan ju börja med att säga att jag har världens bästa pojkvän. När jag kom hem till honom i torsdags hade han lagt rosenblad i sängen och skrivit T ♥ I fick jätte fina blommor och ett jätte fint paket av honom och ett kort. bästaste ♥  Så har jag spenderat hela helgen med honom och istallet.  Idag tog jag mig en morgontur(08:00). Fixade stallet och allt. När jag hade slängt på täcket på russin och skulle fixa lite stod jag över hennes huvud för hon åt lite.. och så blev hon självklart rädd och bara slängde upp huvudet och där stod jag.. slutade med två spruckna läppar och en blödande käft. Då kände jag inte så mycket .. trodde käken blivit krossad. Nu har jag skit ont så nu får jag gå på ipren ett tag. Jag lyckad alltid med de omöjliga. Jaja så kan det gå. Älskling var här en koer sväng förut och sen åkte och tränade. Sen kommer han och hämtar mig så ska vi sova hos honom inatt. Imorgon blir det stallet. (förhoppningsvis minus grader ute. hatar denna jävla plusgrad. går fan inte rida.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0