sjuuuk

2012-09-14 - 18:25:23

vaknade nyss , har sovit ett par timmar.. mindre skönt att vakna upp med världens huvudvärk och en bladning mellan att frysa och svettas! Aja bara hoppas på att bli frisk innan helgen är slut. På tisdag ska jag tatuera mig .. tro det eller ej men de ska ja.. skapligt nervös. Blir på ett rätt ömtåligt ställe.. vilket säkert kommer göra förbaskat ont.. menmen.. det här kommer inte bli min sista tatuering även om de gör ont.. lika så piercingar.. har flera ställen kvar att pierca mig på. tex nacken , nyckelbenet,vid ögat osv.. ja har massor ja vill göra.. vill inte säga mer då är de någon no lifer som härmas..finns ju tyvärr rätt många av dom ;)!!
 

Rebecca

Trevlig helg!:)kram

2012-09-14 - 18:34:01
URL: http://beccarosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0