älskade pålle!

2012-05-20 - 22:54:28

Okej.. skrev värsta inlägget men de försvann! Så orkar inte skriva om allt. Men lite! Torsdagen spenderades med riktigt bra bruder. Ellen, bella & Linn. Skräckfilm , pizza, tårta & kojbygge.. De kunde ju inte bli bättre. Fredagen spenderades i tält tillsammans med sara. ett rådjur skrämde livet ur mig. Har aldrig hört ett rådjur innan. Men fick ju de i fredags natt iaf. Skällande läskigt monster typ. HAha ja va livrädd och ville gå ut men sara vägrade att lämna tältet. Så vi blev kvar i tältet. Igår hade vi gäster här . Började inte så bra. Ja fick i mig kaviar och va därför tvungen att ta mina snuskiga tabletter. Men tog dom direkt så inget allvarligt hände som tur var. Tycker dock de är väldigt tråkig att folk inte kan ta de på allvar.Om halsen svullnar upp de är ju en självklarhet att ja inte kommer kunna andas då. Och jag tycker inte de är alls roligt om man skojar om de lägen de precis inträffat. Jag har inte alls lust att dö.Men iaf Idag har ja bara pluggat. Min bok är tydligen i skolan så har fått frågor och svar från fina vänner. Men vet fortfarande inte hur man räknar ut. Men om ja ska va ärlig nu.. Ja bryr mig inte!! Jag har en sådan fruktansvärt stress och samtidigt en väldigt stor panik. Jag hittar ingen häst till sommar. Jag har ju självklart russin. Men ja vill ha en till pålle. Jag vill spendera min sommar någonstanns jag trivs och det är ju vid stallet. Men de finns ingen häst som passar mig. Ja vill ha en till russin. Ja vill inte ha en seg häst. Jag vill ha en häst som de händer lite med. En pigg och busig häst som man aldrig vet vad som sker. Varje gång ja sätter mig upp på russin så undrar ja alltid vad ska hända idag? och varje gång ja rider ut händer de något. Varje ridtur är ett äventyr. Jaja , jag får leta vidare helt enkelt. Hörs sen.

Jag älskar dig mitt allt!


Eriica

Hej sötnos! :)

Lust att hjälpa mig att vinna en ny design?,

det enda du behöver göra är att klicka in på den här bloggen; http://kimidori.blogg.se/ Kolla till vänster där det står; vem ska vinna designen: Bläddra nästan längst ner, kryssa i mitt namn och trycka på vote, vore guld värt om du ville hjälpa mig med det! :) hihi <3

2012-05-24 - 01:04:21
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0