There's a good chance that you don't like me. But an ever better chance that I don't care.

2012-03-23 - 17:32:33

dagen började åt helvete.. försov mig 1½ timme.. sen tappade ja leverpastej på golvet och förstörde bellas och min tonfiskröra. Jag kom iaf ihåg att be om ledighet. Jaja.. gick tidigare från skolan också.. för att åka med min ninnis till vetrinären där de klippte hans tänder och kollade i hans mun. Ska tillbaka i maj för att kolla om såret har läkt fint.

Sen har jag ridit en sväng med , otroligt skönt väder. så tog två rundor i en smäll ;) !Russin va rätt duktig idag tycker ja allt , skenade lite med mig i skogen , lyssnade kanske inte så bra och sen va hon extremt rädd för stenar , rötter & stubbar. men annars.. helt okej ;)! hah sen fick hon iaf galoppera av sig i backen.HEj vad det gick .. ohh man kan ju inte annat än o älska henne . Imorgon drar jag iaf till uppsala , kan bli skönt att komma ifrån också.
Pratade med hanna idag med.. angående fälttävlan , riktigt pepp på det faktiskt. så kanske borde ta ett dressyr pass snart ;) haha!  Aja förövrigt är livet bra , + går till min vackra russin som alltid får mig att skratta och ett stort äckligt minus går till folk som aldrig kan va glada för andras skull.. som alltid ska komma med äckliga, onödiga kommentarer och folk som aldrig kan ge tillbaka. Ska duscha nuu och sen mysa med familjen. ha de fint :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0