tatttooooo

2012-03-29 - 21:17:22

varken haft tid eller ork att blogga. Igår jobbade ja bara till 10:00 sedan drog ja iväg till nässjö med lina o rikard.
först va de inte planerat att ja skulle tatuera mig men sen helt plötsligt blev de det. Men tyvärr tatuerade han bara på de som är över 18 .. utan undantag. Så de va riktigt synd. Men ska göra det v 16 iaf :D I höst ska ja även göra en annan tatuering. Tillsammans med min syster. En fjäder på sidan .. så den kommer gå på runt 1500 men de är den absolut värd.  Oh den som ja ska göra nu då kommer gå på 800-1000 :- beror på vart ja ska tatuera mig och hur många pauser ja ska ta. Så den kan ju bli dyrare. vi får helt enkelt de:D! Red även en sväng igår med , dressyrpass i paddocken blev det. Ibörjan skulle hon BARA galoppera. Men efter att ja jobbat henne ett tag på en volt i form både i skritt och trav blev hon lugnare. Tog även några små skutt i paddocken. Vädret va ju sämst iaf. Blåst och spööregn. Va helt dyngsur sen. Idag har jag jobbat och handlat med mammi till  lördag. kommer nog bli as bra. Ehm imorgon blir det ingen skola .. ska till körskolan. fettnaaajs. O nästa vecka ska ja på teorilektion. O lördag ska ja umgås med fina klasskompisar. och söndag ska ja kanske tävla . vet inte ännuuuu!! Jaja men jag ska iaf hoppa in i duschen nu och sen kolla på BB . Ha de fint puss. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0