Ibland måste man vara ifrån varandra för att förstå att man hör ihop♥

2012-03-12 - 19:47:37

Något som inte går in i huvudet. , det snurrar runt även att det gått allt för många månader så förstår jag inte. Intalar mig själv att jag ska få träffa dig imorgon , gå en sväng och få känna den trygghet som du fick mig att känna. Saknar din lukt , ditt humör och  alla dagar med dig.Även de dagar vi avskydde varandra för vi inte fick igenom våran egna vilja. Jag saknar våra promenader i skogen och hur envisa vi va. Jag saknar att du alltid fick mig att skratta hur dålig dagen än varit. Den glädjen du spred fick alla runt omkring att må så bra.. Vi alla såg hur du kämpade för att klara av dagarna , du hade viljan.. Det var rikitgt jobbigt att se på de sista dagarna hur du va , du kunde knappt gå och låg för det mesta ner .. Hoppas du har det bättre i det blå , jag saknar dig riktigt mycket bästa vän , P.s I love you♥ vi ses vid din grav imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0