hoppträning.

2012-03-17 - 10:25:06

vaken nuuu , ska äta lite frullebulle.. fruktsallad med andra ord höhö. sen ska ja träna , fixa stallet och sen står hoppträning på listan kommer säkert gå kanon. Longerade russin igår ,lite trögfattad va hon när hon skulle börja trava , men de gick bättre när hon kom igång lite.. Sist jag red var hon helt knäpp , jag kunde inte hålla i henne.. hon bara skenade iväg för mig , ja kunde verkligen inte stanna henne.. o sen är hon inte bilsäker heller så man vet ju aldrig vad hon göra om de kommer en bil.. kan ju sluta tragiskt... Men hon va hel galen då.. och lola hade också vart de då.. hon hade longerat i paddocken och då hade lola hoppat över staketet. galningar alltså.
Nä nu måste ja skynda mig lite! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0