en resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg

2012-03-02 - 21:49:44

heej , red en sväng med sara förut.. som sagt det händer alltid något när russin är med.Jovars de kom en bil och russin galopperade iväg , fick stopp som tur va. Sen inne i skogen skenade hon iväg och va rätt trippig av sig och väldigt stark(som vanligt) ehm ja sen så stack hon iväg i skogen för mig. dock sprang hon bara iväg några meter och jag kunde fånga henne igen. Ja satt alltså inte på då.. Japp sen har hon ju väldigt svårt med o stå stilla .. så hon sprang på mig ett x antal gånger när ja va på marken.. sen så skenade hon upp för backen..men även där kunde ja stanna henne efter ett tag. Va ska man säga? galet. Men jag älskar henne ändå.Känns lite som att vi två lever lite farligt.. skulle inte alls förvånna mig om jag trillar av någon dag och skadar mig riktigt ordentligt.. Men russin kommer alltid vara bäst , så är det bara. Men iaf för sara gick det rätt bra , bara att lola va lite trög och skulle gå ut på is hela tiden.. inte så smart... Men annars gick det helt okej förutom allt de o lite till som ja inte orkar skriva.. svårt o förklara .. Väntar på att BB ska börja. Imorgon ska ja sova ut och sen ska ja rida en sväng på finaste russin , hoppas på att hon kan skärpa sig lite mer imorgon då;) haha

Ha det fint , puss
jag älskar dig♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0