Being happy doesn't mean everything is perfect, it means that you have decided to look beyound the imperfections

2012-03-25 - 19:19:23

Hej nu är jag här igen.
Red en sväng med hanna och Linda förut. Russin va lite töntig när hon skulle gå förbi en transport med en häst i. Så hon sprang rätt på mig och jag fick hoppa över stockar och springa som vet inte vad. Men rev mig lite på benet bara.. Så det är lite svullet men vad gör det liksom! Ja överlever de. Sen när vi skulle gå in i stallet sprang hon rätt på mig igen.. hon blev rädd för en bal. Ridturer i sig gick la okej. Hon drog väldigt mycket så jag kunde inte galoppera när de andra skulle galoppera i skogen. Lindas häst va tvungen att va först och de måste russin med. Men ja gick efter linda. Så jag skritta faktiskt. Inte likt mig. Men jag ville inte att det skulle bli någon tävling.. För när russin sticker så får jag verkligen inte stopp på henne. På så sätt kan de ju bli lite skumt om någon bil kommer eller så. Nästa gång ja rider ska ja testa martingal på henne.Men på hemvägen iaf fick russin trava först så då va hon nöjd. Haha. Åt lite våfflor förut och kollade på herr bandy! Men kollade dock inte klart. Nu ska jag städa .. de ser förjävligt ut här. haha.
larvig bild. höhö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0