dressyrpass!

2012-07-15 - 19:44:27

Tufft pass , otroligt trött i mina små ben! Dressyr är varken min eller russins starka sida. Men tycker det gick bra idag! Skritten och traven va hon jätte fin och kändes mjuk! Galoppen är la inget ja direkt skryter om.. heh hon är verkligen skit svårt.. Men gick hyfsat bra ändå! Som sagt träning ger färdighet! Nu när hon äntligen är frisk så kan jag fortsätta kämpa vidare med allt. Hoppträning och dressyrträning check för denna vecka! Hoppas det går minst lika bra nästa :) Nu ska jag duscha och sen slänga i hop en paj! hejsvejs

 
Emma

Hej fin blogg!:)

kommentera gärna i min blogg vad du vill se mig göra i mina videos!;D

2012-07-17 - 11:49:50
URL: http://emsiizh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0