When someone tells you that you can't do something, just smile and tell them you can. Use that as your motivation to try even harder!

2012-01-22 - 23:24:19

Nu ska ja krypa ner i min kalla underbara säng. 
imorgon är det måndag & då står körskola inbokat på schemat. 
Finns inte mycket o säga , min lilla plutt älskling får vila imorgon eftersom ja ska spendera lite tid på körskolan.
Det kommer bli kalas bra , kötta sönder de här förbannade körkortet. sen kommer ja kunna känna mig så otroligt fri. så ja längtar sönder. 

Jag det enda jag riktigt längtar till när jag fyller 18 är att få körkort. Krogen är för min del inte så viktigt.
Visst det kommer nog bli kul att gå ut ibland men ja vet att de är så förbannat dyrt inne & ja vet många som är i min ålder som inte fyllt säger ''jag ska gå ut varje helg'' Men dom har ju inte fötterna på jorden & vet absolut inte verkligeheten. Jag ska iaf prioretera i första hand körkortet och allt detta för att ja ska kunna spendera så mycket tid med min älskling vilket ja istort sett kommer göra varje dag sen framöver, då är det verkligen bara hon som kommer gälla i mitt liv. Jag är så himla taggad för alla träningar sen ivår känner att detta kommer bli ett höjdar år för mig och russin. woppps!!!

ska sova nu , ber om ursäkt om det blivit lite mycket häst på sistonde.
Men vill bara skriva av mig hur fruktansvärt lycklig jag blir av russin. 
she's the one and only for me!

godnatt mina fin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0