If you smile when no one else is around, you really mean it!

2012-01-20 - 15:11:29

Heeej , gick upp 7 idag. skapligt segt men absolut värt det. fixade stallet först tillsammans med hanna .. som vanligt haha :) sen vid halv 10 drog vi ut på en långtur , de va otroligt härligt. vi red i 2 härliga timmar :)! Men såklart gjorde russin sina små bus.

Först va de att vi skulle hoppa över ett  skogshinder. Efter hindret blev hon så jäkla pigg så hon galopperade snabbare än vinden. Så ja skriker i farten till hanna - de är lugnt ! haha lite roligt om man va med.
för ja kunde verkligen inte stanna henne. Mja sen skenade hon med mig inne i skogen. träd överallt , de va ingen stig eller något.. de va en liten gren som kom emot min jacka och då blev hon rädd och skenade iväg. Ingen större fara med mig , jag vet hur hon fungerar och har lite knep. Men i de tillfället kan man inte göra så mycket. Bara sitta på röven o hoppas på att hon stannar. Jag lär mig iaf sitta kvar på henne ;) hahah! Mycket mer hände inte , men o andra sidan så räckte det. de va ju halt på vägen.. Men de gick kanon ändå.Har man en knäpp häst så har mar :)För hanna gick de bra.

Det är så kul att hanna har en häst igen , hon sålde sin ena  och avlivade tyvärr sin andra. sen va hon i tyskland och jobbade ett bra tag. så har fått va i stallet själv & rida själv. Så himla mycket roligare o rida tillsammans med någon & göra alla stall sysslor med någon. allt går fortare och de är mycket trevligare o ha någon att prata med :D

tänkte lägga in lite hästbilder ikväll , eftersom de blir en hemmakväll för mig.
Har inte vart friskfrisk på några veckor nu , de har alltid kommit något som gjort att jag inte velat gå ut.
halsen , förkyldningen , inflammationen , hostan , knölen & alla eksemen ha fick. Nu har mamma sagt till mig att jag måste ta de lugnt , så just nu satsar jag på att bli helt frisk..:)


Anjali

Allt bra idag? :)

2012-01-20 - 16:12:29
URL: http://myonlywishisidiereal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0