Styrka kommer inte från att vinna. Din kamp utvecklar din styrka. När du går igenom svårigheter och beslutar att inte inte ge upp, det är styrka.

2012-01-19 - 18:57:34

Kul att så många tyckte om bilderna jag la upp , blir självklart jätte glad av alla snälla kommentarer här på bloggen och kommentarer av mina fina vänner. Eftersom många gillade de så tänker ja lägga upp fler & ta med mig min kamera lite oftare.  Så här kommer några till , lite mer natur! tänkte lägga upp bilder på hästarna ikväll!
Trevlig kväll:)




linn johansson!

haha, jag tycker den är toppen, det är bara great med mig, sj? :D

saknar dig med sötnos (L)



sjukt härliga bilder, VILL HA SOMMAR! :)

2012-01-20 - 17:16:41
URL: http://linnjjohansson.devote.se
argumentative essay

You created amazing photo session. All pictures are clear and saturated.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0