Respect any friend who asks for help. At Least they admitted they have a problem.

2012-01-03 - 19:04:35

Hejhej , vart ute och gått i regnat med mamma.
superduperskönt faktiskt. gått över en halvmil . känns mer än okej.
så i natt kommer ja sova bra:)
nu hoppas ja på att mitt problem blir löst. 2 salvor som förhoppningsvis ska göra saken bättre.
jag har nämligen råkat ut för stresad hy. visst låter de konstigt. trodde inte själv man kunde ha de.
men de kan man tydligen. har typ inflammation i ansiktet och med hjälp av dessa salvor ska min hud bli bra igen.
om inte så måste ju uppsöka hudexpert typ.. jaja ni fattar.
jag har aldrig haft problem med min hy innan, jag har heller aldrig använt en massa salvor för ja tror själv inte på att huden blir bättre av att använda en massa salvor. men ny har ja dessvärre inget val.
Tänk er själva vakna med typ bubblor i ansiktet , helt illröd och de bara kliar. sen när man kliar blir de bara värre. Jaja .. hoppas att detta ska lösa mitt problem.
nu ska ja äta musli och en macka. de får avsluta denna kväll:)
puss imorgon ska ja gå upp 7 , en morgontur på hästarna :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0