Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg!

2012-01-25 - 18:25:05

somnade jätte tidigt igårkväll kanske va de så att kroppen måste få ta ifatt de timmar den missat.
haft svårt o sova ett tag med mardrömmar varenda natt , de som gjort att ja inte velat sova , inte haft någon orka till någonting.jag hamnar ofta i de läget man sover men man vill vakna. när man drömmer att man dör och man skriker men ingen hör. sjukt läskigt.

Men har iaf vart i skolan , haft kallkök! Gjorde 55 mackor & sen marmeland. skapligt jobbigt.Men funkade..
Sen gick ja en sväng på stan med malin fick med mig ett par byxor och en halsduk. mysmys.
Ikväll ska ja ta de lugnt , hoppas på att smärtan i örat & halsen försvinner. Jag klarar inte av att hela tiden ha ont i hals & öra. Så snart tar ja mig mod och åker till sjukhuset. Hoppas verkligen inte att ja måsta ta bort halsmandlarna.
Det skulle va riktigt surt men o andra sidan bara ja slipper denna smärta så vore det bra..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0