träning

2012-02-21 - 21:31:44

hemma nu.. vart på möte. först hade vi i u-sek möte och vi gick över till stora styrelsen. Men vi ska även fixa lite i u-sek ändå.. fast det inte riktigt finns med.Men det blir nog bra . nu har jag både rygg och mag ont. känns ju bra.. eller inte vill bara spy på de här och har en känsla av om denna smärta håller på så kommer jag göra det också. hoppas på att voltaren hjälper.. precis tagit en..

hade träning idag , lite hopp & lite dressyr och någonstanns där pallade inte riktigt min rygg med. vet inte vad som hände , men något hände. Russin får en vilo dag imorgon efter 2 dagars rätt tuff träning. kanske inte idag men gårdagens träning va väldigt tufft för henne... jag har en heldel andra saker jag måste hinna med så ska göra de imorgon. blandannat övningsköra , skriva in mig , göra prov , fixa lite med praktiken .. en liten del av morgondagens sysslor. Så ni får ha det så bra. blir min nya blogg fixad så länkar jag.

PUSS:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0