Love!

2012-02-05 - 14:21:14

hejhej , ridit ut med två fina hästar. 
russin försökte ta livet av mig.. hon sprang rakt igenom ett träd. Ja snällt eller hur.
hon fick något ryck och lyssnade inte på mig för 5 öre. Så jag va99% säker på att vi skulle gå omkull.
men det gjorde vi inte som tur va. jag höll mig fast på henne . men herre gud vad de gick undan..

Gick bättre med lola , men hon är inte den där super pigga hästen som russin. Det finns energi i henne med hon använder den inte. hehe. Men det gick ändå kanon :) !

Nu ska ja börja plugga lite servering , ska laga mat senare ikväll.
och även leta vidare efter häst. vi får se hur det går ;)
Oh NEJ jag ska inte lämna russin , de är det absolut sista jag skulle göra. Hon är mitt allt!!
Jag känner att sen ivår kommer jag ha tid med två hästar .. för stallet är ju det stället jag trivs som bäst.
Och därför vill ja spendera det där med de finaste :) o de som gör mig glad:)

hörs senare :)


emma

ska du sägaa!

2012-02-05 - 18:52:24
URL: http://emmastroms.blogg.se/
order essay

I'm too scared ride on this horse. They are very big and scared.

2012-02-06 - 13:52:47
URL: http://essay-for.me/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0