KAAOOOOOOOS!

2012-02-19 - 23:18:04

jag har inte riktigt fått igång min nya blogg , den kommer troligtvis bli fixad onsdag - torsdag där. Tjejen som ska fixa bloggen åt mig är inte i Sverige just nu så lite svårt. Hon kommer hem på Onsdag så hon ska hjälpa mig då . Tänkte bara skriva att jag lever osv. Mått mer eller mindre bra denna helg, lite ont i magen men har fixat de hyffsat bra ändå.. ballongmage är inget o hurra för precis..

Hade en underbar gårkväll med en saknad vän , slutade med att glas gick sönder , dip på fåtöljen & bordet låg på golvet.ett ord.. KAAAOOOS! Men gud va vi skratta ahaha! Tog även en skogstur med Hanna igår , russin och Lola sköte sig bra. Russin va väldigt pigg så hon ville inte skritta eller trava mer galoppera och lola va rädd när snön föll från träden. Tur att vi tog en skogstur då .. haha eller? finns mycket o säga.. Imorgon blir det mys istallet , hanna o jag ska rida en sväng är planerna , hur det går får vi helt enkelt se. Kommer nog blogga här fram till Onsdag sen länkar jag bloggen så ni kan fortsätta läsa om mitt ointressanta liv.

Ha de fint , puss:)


Eriica

Ååh, du är så vacker gumman!

saknar dig massa! <3

2012-02-20 - 00:51:10
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0