Delarna faller på plats

2012-08-31 - 16:08:00

hejsan hoppsan , slutade vid 9 och nästa lektion började 2 så jag orkade faktiskt inte vänta. så ja blev ''sjuk''.. så får man göra ibland. Så ja har legat i sängen och sovit i några timmar. Så fick ja så fruktansvärt ont i magen så ja trodde ja skulle döö.. nä men de gjorde svin ont..Men nu är det bra igen! SKÖNT! Skulle egentligen träffat en vän som ja träffat ute på krogen nu typ men ändrade planer där med , ska ses nästa vecka istället. Nu väntar jag istället på att bella ska sluta skolan och allt så ska vi sen käka pizza , kolla på film och bara umgås.. mysigt va?;) Juste .. Imorgon blir jag bilägare och nästa vecka kommer min samsung galaxy s3!!! 
Nu är jag 8450 kronor fattigare men va gör de om 100 år ;)

Min nya kärlek!!!♥
shiit va vacker den är, 1000 gånger snyggare än iphone (a)
 

bild lånad från google.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0