mongoobarn!!!!!!!!!!!!!

2011-09-08 - 22:27:12

hejhejhej , hemma och har tagit en snabbdusch.
denna dag har först spenderat i skolan , sedan stallet.
efter de såå skulle ja och madde ut och gå.. men det blev inte så mycket med det. vi va helt enkelt två mongon på stan istället. men det funkar ju också haha. mogna tjejer. eller kanske inte.
drog till coop madde köpte ''nyttiga'' grejor. som JAG tipsat om hah.

åt lite och sen fick ja höra på maddes superdåliga musik haha , jag dog typ.
sen drog vi ut och åkte lite biil med david såå då blev det två kioskmongon och en kändis=jag!!!!!!

MOHAHA  denna uppdatering är endast till madde för hon tvingar mig att uppdatera..

en super vacker bild på madde och mig.
madde har såklart gjort den ;);)!
skiit snyyyggaa juu hahahah :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0