Never sacrifice who you are just because someone has a problem with it!

2011-10-16 - 23:29:12

Hejhej, gick upp vid typ 9 åt lite frukost o sen till stallet!
Sara & jag städade hur mycket som helst idag! fyllde på boxarna & fixade allt det. de är ju inte bara fylla på boxen.
utan krubborna , vattenkopparna & massor mer. sopade hela stallet & foderkammaren. Vi städade i 4 ½ timme skulle ja tro:) började runt halv 12 o va klara vid 4! Hittade även russin gamla träns så plockat ut delar o fixat till de hon har nu. och de andra tar ja till longeringen eller bara reserv de får vi se :)!putsade även sadeln & hennes tre träns o städade även skåpet. Så nu är allt klart till vintern , det känns så otroligt skönt o ha allt färdigt slippa tänka o på det.
Hela stallet skit fint och rent! kan ju inte bli bättre:)! satt inte igång russin idag, eftersom jag inte hinner rida för jag måste plugga som en galning! så på tisdag sätter jag igång henne lite lugnt! =) Hon har nog bara tyckt de har vart skönt med lite vila hon har inte haft någon vila på jätte länge! Men på tisdag är den iaf över!  Dock va ju inte vilan planerad de va ju pga min jäkla fot! men den är okej nu! :)Känner att de vart allt för långt inlägg! Men aja!
ska strax lägg mig i sängen o spela wordfeud!=)
jag älskar dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0