livsmedelsprogrammet!

2011-10-14 - 20:25:46

dålig på o uppdatera .. så nu tänkte ja bjuda på lite bilder på saker som jag har gjort under 1.an och 2.an!
för er som inte vet så går jag livsmedel .. vi bakar , styckar gris ,göra korv,  va i butik & även laga lite mat.. mycket baguetter , smörgåstårtor & mackor. O sen mer såklart! allt möjligt faktiskt!








2:an!






1:an!


jag och min super fina vän malin! bildern är inte speciellt ny!
1.an!






såhär kan det gå när jag klantar mig , nej de va ett misstag.. jag trodde faktiskt inte att ja va så allergisk som jag faktiskt va. och bilden är tagen några sekunder efter ja rörde de ja inte tålde. De va riktigt läskigt faktiskt.
Mitt högra öga svullnade upp så jag inte såg & blev blått/lila/rött! Och jag fick springa runt på skolan som en galning för att få något som skulle ta ner svullnaden! Lärarna va nog mer rädda än mig dom sa att jag måste in på sjukhus men jag ville inte o tyckte att de va väldigt onödigt! O jag klarade mig faktiskt kanon utan att åka till sjukhuset. Efter det här hände fick ja besöka sjukhuset ett x antal gånger för att få medicin/sprutor.
om jag  av misstag råkar äta eller få en lite smula i munnen så kan det bli så allvarligt att jag inte får någon luft och om man inte får någon luft så ja då dör man! så innan ja går in till kallköket så måste ja få detta! Men just nu är jag så otroligt besviken o trött på sjukhuste så jag har ingen vidare lust att gå tillbaka o säga detta 15 gånger till!! Men de löser sig:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0