jag älskar er , de vet ni♥

2011-10-30 - 00:18:20

b-rudarna har åkt hem , vi har haft en kanon kväll.
med extremt mycket skratt kan ja lova.
Åt pizza , godis & chips .. o magarna är åt helvete.. haha
thom ringde förut så har pratat med honom ett tag , alltid lika mysigt! =)
så nu ska ja lägga mig i sängen och skicka iväg ett sms till baby!
imorgon ska ja verkligen bara sova ut , ja behöver det ..
känner mig inte bra alls , får verkligen hoppas på att det inte är halsfluss & öroninflammation ja råkat ut för.
lagom till lovet o allt. åt helvete med det.. om det inte blir bättre blir de la sjukhuset.. vilket ja inte vill!
men ska lägga mig sängen nu , tack flickor för en superfin kväll , ni vet att jag älskar er!♥
resten av bilderna kommer upp på bloggen imorgon , orkar inte just nu!
Malin

HAHA galen kväll. utan dig skulle mitt liv vara dötråkigt, tack för att du finns snuttan! <3

2011-10-30 - 00:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0