We never really learn from the first mistake, nor the second or third. It only hits us when we're given the last chance!

2011-11-20 - 21:39:03

tja , tillbringat denna helg med min goa vän!
Igår kollade vi på en thriller men mer skräck i mina ögon men ändå.. jaj sen kollade vi på en komedi med!
åt allt mellan himmel o jord. Blev en lyckad kväll , som det alltid blir med min mupp till vän! :D

Idag har vi vart i bankeryd en sväng eller ja lite utanför bankeryd!
hälsade på totte, han har de super bra på de nya stället (:
Sen hem igen fixa stallet och ja allt det?
sen fixa mitt hår :)

taggar galet till nästa helg , största frågan är kommer vi våga gör det ?! efter vår hemska upplevelse från i somras. de är frågan.. de märker vi på fredag.. galet pepp!

fettsnyggt , puss nu ska ja krypa till säng! spela wordfeud och bombsms min mongovän! woho!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0