The best way to not get your heart broken, is to pretend you don’t have one!

2011-11-12 - 23:55:59

Hejhej! 
idag har ja spenderat mesta dels tid i stallet vilket va väldigt behövligt!
tog in deus och russin och borstade lite!
sen fixade russin sen ut på en lång och härlig ridtur . Skrittade ut i två timmar. helt underbart va det.
även att de va minus grader ute va det hur fint som helst. äntligen bara få komma ut , spendera  tid med mitt hjärta och inte höra en massa tjat och slippa känna krav! ut och rensa hjärnan från allt!
Efter de blev de o mocka o fixa stallet med sara!
Nu ikväll har jag inte gjort så mycket , jag har mest tagit de lugnt!
vilket har vart väldigt skönt.
nu ska ja lägga mig i sängen , stänga av mobilen & sova!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0