Akuttid imorgon!

2011-05-19 - 22:24:13

Tjena.
Haft skola idag hände absolut inget roligt.
Kom hem somnade direkt ..
har sovit nu sen klockan halv 5.. och är fortfarande svin trött.
ska lägga mig undertäcket och sova nu.

Har börjat med nya medicin som man blir trött av och det är den äckligaste
jag druckigt i hela mitt liv. den rinner knappt asso. Usch så vidrig den är.
och den gör mig så jäkla trött även att jag dricker lite av den. Menmen finns inget ja kan göra.
Hoppas på att bli frisk nu .. efter 2 veckor..!

Imorgon bär det av till sjukhuset för att göra tester.
efter det ska ja till mitt sommarjobb bestämma schema och sånt.
Och sen ska ja ut och äta imårdsmålen muums :D!

Vi hörs imorgon mitt huvudsprängs snart och mina ögon är röööda:O
jäkla medicin.. nattinatti!



bilden är från förra veckan eller veckan innan de.
Inga nya bilder när ja ser ut så här... :O!;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0