Hoppträningstävling på Tisdag :)!

2011-06-24 - 00:00:53

duschat och fixat lite inför imorgon.
Midsommar juuu , jag ska dra mig till linköping vid 11.38 med tåget.
Så vid halv 1 vänter jenny och josse på mig så tar vi bussen vidare mot åtvid som går 12:35
Där hoppar vi av och sen kommer några och hämtar oss med bil:)!
så det kommer nog bli lyckat de här:)!

hoppas alla ni andra får en bra midsommar , om ja inte hinner blogga imorgon så säger ja det nu.
trevlig midsommar allihopa =D

Idag har ja ridit en sväng tillsammans med sara , barbacka :)
sen har vi lekt lite med lucas och gjort lite annat:)!
På tisdag iallafall blir det tävling , hiih lite nervös faktiskt :)
Men det ska bli kul att se hur russin reagerar , min fina bebis :D
De är ju mest för de vi gör det;)! hon är så fin så :)












sara fick äran att pussa min fina bebis:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0