fortsättning av idioter utan hjärta och hjärna!

2011-06-17 - 00:12:39

glömde skriva en sak som ja lovade att snacka mer om .. och de är om de här som åker runt och plågar
djur. Jag förstår inte allvarligt talat hur man kan göra det. Förstår inte ens hur man kan tänka tanken. De människor som gör de är störda , sjuka och borde sättas in på psyket och få hjälp. För de är fan inte rätt i huvet på dom.

För två årsen hände de där ja är och rider. Ett sto skar dom i rumpan och en valack i munnen.
Stoet klarade sig fint och lever än idag men den andra är avlivad. Dock skulle han avlivas innan för han inte åt.
Men sen kom dom och skar några centimeter på varje sida. Så han kunde ju tillslut inte äta. och de såg inte speciellt fint ut heller runt munnen.

Vad händer med världen? allvarligt talet. Ja vill inte lämna stallet nu , jag vågar inte . För ja är så rädd att något ska hända hästarna. Jag klarar inte av att förlora en häst till.  Jag orkar inte med det. Jag satt och tänkte ,tänk om dom kommer och gör russin illa , så vi måste avliva henne.. Jag skulle aldrig orka det. Jag skulle inte det. Russin är nu den som fått mig att se livet  på ett bra sätt. skulle ja  förlora henne skulle ja aldrig ha den syn på livet som ja har idag. Jag skulle inte kunna se meningen med livet. Jag är hos russin varje dag och hon finnas alltid där och det är bara henne ja vill till om något är jobbigt. Men om hon inte längre skulle finnas så skulle hela mitt liv va tvungen att ändras Blir ju tårögd ja bara tänker på det.

Så nu slutar ja tänka på det , Men ja måste säga om någon skadar russin eller någon annan av djuren på gården.. ja skulle bli så jäkla arg. Som sagt skulle ja få tag i idioterna som skadade tex dom hästarna hos oss. Så skulle ja utan tvekan hälla frätande syra í ögonen om de så bad om nåd skulle ja inte sluta. Jag skulle mala dom i en stor köttkvarn . Och bara skratta framför ögonen på dom. Ja vet lite hårt. Men ja menar dom går på försvarslösa djur som inte har gjort dom ett skit. Det är djurplågeri på högsta grad. Och ja önskar att polisen kunde bry sig lite mer om dom än att ta dricka för ungdomar en lördag kväll/natt. Tänk va underbart de skulle va om vi hade dödsstraff i sverige på såna här saker. De skulle va underbart om någon gjorde lika dant med dom som dom gjort med djuren. Då skulle dom fått känna på den smärtan djuren fått känna på. det skulle inte va fel. Dom som gör de här , förtjänar allvarligt talat inte att leva.. VART FAN ÄR SVERIGE PÅVÄG? Man kan inte ens blunda i en sekund för då händer de något.




Ibland önskar ja att man kunde blunda förverkligeheten , komma till en plats där man slipper oroa sig för sånt här ska hända. Jag vill bara att alla ska veta att russin är det Absolut bästa som har hänt mig och vad som än kommer hända i framtiden kommer jag alltid att älska henne och hon är den som fått mig att älska livet. ♥

Bjuder på bilderna :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0