livet har sina goda stunder.

2011-06-01 - 23:33:58

Jag ställde upp för dig men du gav tillbaka skit , Minns den tid det var vi men ja skiter i.Tillbaka nu för att visa äkta vänskap är bättre att en idiot som du borde veta bättre.De ja menar med allt är att du ska hålla käften se dig omkring du är ingenting , så visa respekt.Ja ska kalla dig för vän? Men dra åt helvete.. Ja du vet att jag gav mitt allt och mycket mer. Minnerna av dig kommer aldrig få mig och le. Men det är fler som ser det som ett jävla fel. Snart har du ingenting kvar att leva för.det är inte så att jag hoppas att du dör men.. Jag hoppas att du inser vad du gjort.falsk vänskap och du gav mig svar på frågan om vem du egentligen är idag. Jag byggde upp ett förtroende för dig men du tog det som luft som en liten jävla grej så , ja vill berätta för alla vem du är vilken människa som rör mig besvär. som fick mig att inse att vänskap kan ge hat och kärlek och att det kan gå fel. trodde aldrig om dig att du kunde svika mig men nu vet jag att de finns fler än dig så, nu tar jag allt lättare och skiter i dig jag har mina äkta vänner som känner mig , vad jag än säger och vad jag än gör så stöttar dom mig tills dagen dom dör. för jag ger mina vänner det dom vill ha det dom saknar och det som ger dom svar . Jag lever för er och glöm aldrig det.Ni är dom som hjälpt mig mest med kärlek och ja tackar er för de mina vänner, vad som än händer och vad som än vänder så finns ja där när allting brister ut.. även om vänskapen mellan oss skulle ta slut.
''hitta dig en väg , som inte sviker dig vänskap som får allt att ändra sig , gör inga misstag som du kanske ångrar utan bara lev bland förgångna.''






köpt lite saker idag , keps och naglar. Har även färgat håret idag och gått med ida på stan.
Även träffat calle.har även städat malins och kims lägenhet. känner mig rätt duktig:K
Nu lägger ja mig i sängen och taggar galet mycket tills imorgon , hoppträning wooho.. sen slinga håret.
Mina naglar ser helt okej ut förutom att de är svarta.. Men ska måla om dom.
Mamma har även ringt ner till sjukhus så nu ska ja få komma ner för blodprov. akut tid på 8 veckor. heey va de går snabbt.. eller? nae vahh ;) !



äntligen kan en glad och lycklig ida soova. Mums på livet.
LIVET HAR SINA GODA STUNDER!!! SÅ SANT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0