Kläppen , Österrike & Nya Zeeland!

2011-06-19 - 22:29:42

jag väntar , fortfarande väntar , att komma bort och göra en förändring!


Ska lägga mig i sängen och sova , börjar jobba vid halv 10!

sitter och kollar på kläppens hemsida gud va ja längtar tillbaka, åka skidor/snowboard en heldag och inte behöva tänka på annat.
Jag har tänk och åka upp dit i vinter helt ensam i 5 veckor tror ja och göra min praktik , hoppas att det går bara.
tänk va underbart , kläppen 5 fina veckor. Helt fantastiskt underbart:)
Där är en plats jag kan tänka mig bo , fast helst nya zeeland eller österrike:)
Jag har mina planer för framtid, ta extra kurser i språk och sen bara flytta dit. MUMS va underbart.
skaffa jobb , bilda familj och bara leva livet där helt enkelt. Då skulle min dröm verkligen gå i uppfyllelse.
Men de är ett tag kvar , just nu ska ja bo i sverige dessa 2 år som jag har kvar av mitt pluggande. Sen kanske , förhoppningsvis flyttar ja till andra sidan .. Nya zeeland :D! Kanske ändrar mig senare?
Men nya zeeland har jag alltid velat flyttat till sedan ja va liten och ja håller fortfarande fast vid det.

österrike                                            Nya zeeland

Kläppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0