Tylösand.

2011-07-26 - 10:45:13

ber om ursäkt för väldig dålig uppdatering!
och jag har absolut inget att skylla på.. jag har internet i mobilen och i datorn.. så det är bara orken som saknas.
För er som missat är ja på semester iutanför halmstad.
vädret här är inte så speciellt bra , har inte kunnat bada i havet ännuu. men den dag kommer med.

det viktigaste för mig just nu är att se vad som händer i norge hur allting går.
Jag kollar aftonbladet var 5 minut och ser om de kommit upp något mer.
Jag är rädd att detta ska ske i sverige. det har ju ståt lite i aftonbladet om sverige.
men samtidigt.. man ska inte gå runt och va rädd. Men man ska ha öronen och ögonen öppna.

Det finns inte mycket mer att säga , vi lever i en skräckfilm!!
Nuu ska ja kika in på aftonbladet igen.
Ha en bra dag uppdaterar nog på torsdag.. de ska bli dåligt värder dåå.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0