stranden.

2011-07-29 - 21:23:21

sitter och myser i min underbara one piece :D helt underbart.
idag har vi vart på stranden skit skönt i havet :D:D!!
sen så har vi grillat och lite.

Imorgon blir det stranden med om vädret tillåter.
Sen söndag drar vi hem igen till tranås.

Om vi kommer hem skapligt på söndag blir det stallet direkt men annars på måndag.
vill träffa min älskling , hon har ju skadat sig :(

Men på kvällen sen blir det att träffa wille, som jag inte träffat på lite över en månad:D
Sen på tisdag kommer josse och malin till mig. bara träffas och bestämma lite till onsdag eller torsdag.
Ja sen har ja inte planerat så mycket mer. Sommarlovet är ju snart slut så vill ta det lite lugnt sova ut och så :)

Lite bilder nu då.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0