sängen!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-20 - 00:36:18

går och lägger mig nu , låter kameran vila och nu ska ja somna med min vackra bebis.
uppdaterar bloggen imorgon. men först ska ja till expert och sen ska ja rida. eller ahh löshoppa totte och russin. min syster ska rida amadeus . så efter de någongång.





It hurts to love someone and not be loved in return, but the most painful is to love someone and never find the courage to let the person know how you feel.





mobba inte mina super söta toffler , min söta orm eller mina superduper söta kläder hahah ;) !
Och ja vet att ja har massor under sängen , gömmer det lite ''snyggt'' bara.
Min bärbara dator står under sängen med. haha grejer överallt. borde nog lägga den på bordet .. annars lär den gå sönder. och de är ju inte sååå kul ;)!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0