saknaden är stor

2011-07-18 - 00:19:15

ja är trött , det är varmt , min mage gör ont , ja kan inte sova , det finns inget bra på tv , mitt huvud gör ont när ja ställer mig upp ,

så skulle det låta om jag skulle sitta här och klaga som jag just nu gjorde.
men ja tänker inte sitta och skriva ner allt som är mindra bra .. bättre att tänka på dom bra sakerna som:

Min kamera kommer på tisdag eller onsdag , jag har fin familj , jag har världens finaste häst ,jag har finfin släkt , jag har världens bästa vänner , jag är lycklig , jag mår bra , jag älskar mitt liv! finns mycket bra med mitt liv ska ja säga er. det kommer jobbiga stunder .. men då har ja väldigt fina människor och djur som finns där och tröstar mig. så jag ska absolut inte klaga på mitt liv , för ja älskar det. visst jag kan önska ibland att en enda person skulle kunna bry sig lite mer. Men det är inget stort problem ska ja säga er. tror ändå att det är bäst som det är just nu. Jag har inte tid , ja hinner inte och jag orkar inte med annat nu.

tack och hej för denna natt. nu ska ja försöka sova.
vi hörs imorgon .

Älskade Astrid , vart du än är nu så hoppas jag att du har det bra.
När du ändå är i himlen hälsa till min bästa vän och till min morfar.
ta hand om varandra där upp.

R.i.p 14/7-2011 Vila i frid Astrid.<3
R.i.p 23/10-09 vila i frid Litaan , bästa vän<3

Vila i frid finaste morfar , jag saknar er allihoppa <3:(

saknade är stor..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0