HIISSAR!!

2011-07-06 - 22:01:55







Jag vill hissa en blogg som jag har följt under lång tid som verkligen har berört mig.
Jag har många gånger suttit och gråtit över det inlägg hon gjort.

Hur jobbigt och hur ont hon än haft så har hon orkat och kämpat.
Så himla stark tjej , någon jag faktiskt ser upp till.

Jag tycker ni alla ska titta in på hennes blogg och läsa hennes texter som faktiskt berör.
Man ska inte egentligen inte klaga på att man har lite ont i halsen , det är dom som har så otroligt mycket ondare men inte klagar speciellt mycket utan lärt sig att leva med den smärtan för ett långt tag.

Jag hoppas att hon endag kan leva det liv hon gjorde innan hon blev sjuk men det kommer ju aldrig bli desamma.
Men jag hoppas att hon blir helt frisk endag och inte får några återfall.

(klicka på bilden så kommer ni direkt till bloggen)
En blogg jag läser varje dag och flera gånger om dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0