Va du är söt min kära lilla ponny....:)

2011-01-27 - 19:37:45

jag skrev värsta texten men allt bara cpar och är jätte segt.
bara den här sidan. funderar på att skaffa ny blogg , blogg.se tycker ja inte alls om.. bara massa fel typ. segt och allt.

Men idag har skoldagen vart rätt bra haft ont i magen usch :(
jag har pluggat massor skit duktig är ja (y)!! Nu blir det att hoppa in i duschen och sen kolla på en film och sen sova.. måste gå och lägga mig tidigt vill helst komma upp i morgon.

Imorgon blir det cirkus sale med några tjejor i klassen sen såå blir det kolla upp min förbannade syn..
Efterdet hmm? blir det hem slöaaa.. Blir en hemma kväll påtanke på hur mycket min mage har krånglat.. Ontontont varje dag.. Kanske äter ja något ja inte tål? eller så är den bara allmänt fel på den.. Kanske borde kolla upp den med.. men nu hinns det inte med :) hehe!!

nuuu ska ja dusssssssscha och bli lite fräsch:)!!




SÖÖÖT PÅLLEE:)!
Världens bästa häääst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0