Russin och jag ska göra dig stolt min kära vän<3

2011-01-14 - 23:07:43



lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove!
Allt har alltid vart så äkta..
Om jag ska va ärlig nu. Jag vet att med dessa två hästar klara ja mig fint. Även att litis inte finns här kvar så finns hon i mitt hjärta. Hon finns med mig varje dag. Hon lärde mig när hon fanns att man måste kämpa även att det jobbigt. Det är för henne jag kämpar vidare. Det är hon som har gjort mig stark. Att bli lämnad är inte lätt .. jag vet inte hur många veckor jag låg och grät i min säng. Mamma fanns där för mig tröstade mig och den hjälp ja fick är jag så tacksam för. Ja vet att det inte var ditt fel..Kära vän du fanns alltid där för mig , jag älskar dig<3
Nu kämpar jag och russin vidare i livet vi gör vårt bästa för din skull. Vi båda vet att du vill att vi ska leva vidare vi båda ska göra dig stolt.

Tove'

SV: Igår var jag först i skolan och sedan umgicks jag med en kompis hela kvällen :) Sj då?

2011-01-15 - 10:44:29
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Ida

Du kan fortfarande fråga:))

2011-01-15 - 18:25:42
URL: http://idiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0