Detta år kommer bli ett toppen år ja känner det på mig.

2011-01-03 - 15:48:02



Just nu har ja allt man kan önska sig.
Fín familj , fina vänner fin pojkvän och en fin häst.
Min dröm är fan uppfylld. Även att filip inte är här just nu hos mig så mår ja ändå förjäkla bra. Såklart ja skulle må ännu bättre med honom vid min sida just nu.
Just nu känner ja att de här kommer ja fixa. Ja har vänner och familj ja kan vända mig till.
Ja kan smsa och snacka med honom på msn , hur bra som helst.
Nu är det ett bra tillfälle att verkligen gå in för ridningen. Dock får ja inte lägga ner de när filip kommer tillbaka.
För nu jäklar ska ja satsa på de här. Det är det här ja vill och nu ska ja fan imej gå in för det.Även att de är jobbigt ibland. Ja får inte kasta mig på marken och aldrig mer vilja stiga upp. Jag är så mycket starkare än vad ja tror. HÖRS SENARE PUSSSSSSSSSSSSSSSS:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0