Dag 8- Månadens mål med förklaring

2011-01-23 - 12:59:00

Mitt mål denna månad har vart att ta tag i ridningen även vädret osv (snö , is osv..)
jag tycker själv att jag har vart rätt duktig. Men även är det lite svårt ..
Jag bor i tranås pendlar till linköping varje dag .. Får gå upp vid halv 6.. Ibland är det sena dagar och kommer inte hem försen halv 6.. Sen när ja kommer hem har ja alltid massa plugg .. Men ja har försökt. Kommer bli bättre sen i vår .. Snön försvinner, inte halt på vägarna, det är ljust längre på dagarna , man kan träna (hopp , dressyr , markarbete bättre)..Kommer absolut bli bättre när alla snö försvinner speciellt isen ..:)
dååå blir det seriösa ridturer ..Måste sätta upp schema för russin och mig.
Typ galoppträna någon dag , vila en , dressyr en , hoppning en & aahh massor som ligger här och väntar :)
Mest längtar ja till hoppningen :D:D!
Sen typ galoppträningarna i skogen med lite hinder , både russin och jag älskar det så det kommer bli hur bra som helst :D:D:D!!!


Nae nu ska ja städa mitt rum , ser förjävligt ut :)
Puss på den :)




hopphopp.:D:D!
iår får vi hoppas på att det går lika bra som förra :)
90 cm hoppade vi, hindret är på 80-85 tror ja men hon hoppade högt över (sista bilden):)
 Inte så högt men russin klarar lätt högre hon är så duktigså:)
Min lilla snuttiiälskling :D Hon är ju bara en liten ponny :D:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0