36 dagar kvar. sen får ja träffa min älskling.

2011-01-02 - 20:23:09

sitter här och redan räknar ner dagarna..
Älskling åkte idag vid 12 till danmark usch hatar det här .. att han åker iväg alltså.
Just nu orkar ja inte se något bra med det , även att det finns saker med det som är bra.
om 36 dagar kommer han hem igen. Sen åker han igen. är där nere typ 6 veckor till om inte mer? och sen kommer hem och stannat här :D:D:D:D

har legat i mammas knä och bara gråtit. Jag är så jävla rädd och orolig.
rädd att förlora filip och rädd för att det ska hända något med honom. Ingen kan göra något? han är långt ifrån oss alla nu :(får verkligen hoppas att inget händer. då går ja fan i mig under :O
och att ja inte får träffa honom. inte ha någon på natten som ligger och håller om mig när allt är jobbigt.
inte höra jag älskar dig viskade i mitt öra av honom. Inte träffa honom varje dag. Inte kunna träffa honom när allt är jobbigt och ja bara vill va i hans närvaro. Nej nu får ja klara mig utan honom ett tag vilket som är jävligt jobbigt rent ut sagt. Men ja vet ändå att det är klarar vi och det kommer bli så jävla bra när han kommer hem från danmark. Vill verkligen aldrig förlora filip han är det bästa som hänt mig :/ saknar honom redan:'(
Han är den enda för mig och jag kommer aldrig svika honom. aldrig någonsin.

Naee i natt känner ja att jag inte vill sova ensam kommer ju gråta sönder.Bäst att ja sover hos mamma och pappa i natt. fan vad jag älskar mina föräldara dom finns där när jag behöver dom och hjälper mig alltid. Jag älskar verkligen dom



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0