Out of this world for the first time, baby

2011-02-17 - 23:53:31

En heelt okey dag faktiskt.
Fast den började med att klockan ringde 03.00 och de förstörde allt. Min vackra dröm!
haha inte helt okej. Sen ringer klockan vid 05.30 .. vaknade till och trodde klockan va 03.00 men sen kolla ja på klockan och så blev den morgonen förstörd haha..

Rätt skönt att kunna sova på tåget faktiskt .. underbart faktiskt :D!.
Första lektionen va idrott alltid lika skojsigt haha :D!
Sen så engelska .. svin svårt inte alls kul.
åh efter de matte haha och ja har ingen aning va de va för fel på jenny och mig ?hmm ;p!

Sen efter gick ida och ja runt på stan.. vafan sommarjobb är ett måste nu .. attans :p!
Ajaa hoppas ja får något iaf , sen har ida hjälpt mig lite å fixa sims 3 .. så har spelat de hela kvällen typ haha.

som tur är har jag inte ont i magen  och det är rätt skönt faktiskt . Att kunna somna utan någon jävla mage som är uppsvälld och gör ont.
Imorgon blir det stallet och fota med linn där .. underbart:)!

Nya vinter bilder på pållarna dåå:)!

De senaste:









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0