hoppträning

2011-08-25 - 21:52:42

hoppträning idag och ja? en avramling.  armbågen tog imot det mesta så jag har lite sådär ont i vänstra armbågen. även vänster knä och vänstra låret eller sidan av låret som är på bild längre ner.
ramlade på hinderstödet. så japp de gjorde lite ont och jag blev typ förlamad i nästan hela vänstra sidan i några sekunder lite läskigt faktiskt. men nu är de bättre men de gör lite ont speciellt i armen eftersom den fick en smäll av hinderstödet och sen ja över. ajaj . Så det kan bli ;)! haha  DET BLEV ÄVEN ETT HÅL I MINA ÄLSKLINGSBYXOR:'( de är nog de sorgligaste..

Men ska strax gå och lägga mig och sova.. sköönt
imorgon är de skola till 12:45 sen tar ja 15:20 bussen hem med sara så rider vi en sväng.
sen vidare mot linghem lite myskväll med fina flickor.
Lördag fest i linköping och söndag möte och stalldag :)
det här blir en finhelg :D

nu lite bilder:D























och ibland kan de bli såhär..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0