Livet är vad du gör det till .

2011-08-16 - 20:25:21

Jag tänker på det,
när jag vill ge upp
hur man kan hålla på att gå
hur man håller hakan upp
något sätt jag vet det,
Jag tänker inte ge upp,
kommer aldrig ge upp,
wooopp woppp

Jag är fortfarande bra,
plocka upp mig igen,
Jag är fortfarande bra,
Jag är fortfarande, jag är fortfarande bra


Vad ska ja säga säga? livet är bra , för bra för att va sant. så känner ja just nu:)
russin vilar idag så rider jag imorgon och sen tävling på torsdag + att ja är ledig snacka om sköönt.
ätit lite mat ute med malin idag och muppat med henne , sen har vi även träffat lilla calleballe :)
sen har de inte hänt mkt mer:) ska strax duscha och sen sooova .. trött som vanligt ;)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0