Städ och stall dag!

2011-08-12 - 23:26:21


städat massor idag och därför inte någon bra uppdatering.
även vart ute och kämpat som en galning med russin idag. shiit tog typ slut.
blev lite små sur där ett tag för hon bara skulle bråka , dedär dagarna har hon allt för ofta inom dressyren.
Går alltid mycket bättre när hanna är med för då verkligen skärper hon sig. Mycket lättare för min del med.
Men tillbaka till dagens ridning, eftersom russin inte lyssnade på mig hon bara ville galoppera lät ja henne galoppera på volt vilket hon tycker är jobbigt men eftersom hon inte lyssnade på mig så tänkte ja att hon kunde få ut lite energi. så sen gick ja tillbaka till traven och då gick det mycket bättre . Både trav och skitt och ja höll henne rätt bra på volten. Hon brukar alltid fuska. Men hon har blivit bättre på dedär kände ja idag. Och mina nya ridstövlar går mycket bättre o rida i. Så jäkla sköna är dom.

Eftersom ja vart så jäkla kass på att uppdatera med mycket bilder. Så blir det de nu. 
Fast inte så många men några ;) 
Men först dagens 4 bilder.















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0